Home sweet home !

Äntligen är jag hemma, kom hem skit sent igår natt efter en 9 timmars lång bilfärd, det är INTE kul ! usch, usch. Men jag har haft det underbart och badat och gjort allt mysigt och härligt man kan tänka sig! Bara varit och tagit hand om mig själv :) Love it. Men kom precis hem från träningen och ska äta nu, sen blire snabb packning och över till älsklingen Hanna! Jag och Linn babisen ska sova hos hanna inatt, ska bli TOPPEN :) har saknat mina tjejer sååå mycket ! Har inte träffat dom på 2 veckor nu, och det är låååång tid för att vara oss ;)  Gud jag saknar så många just nu! Framförallt, Filippa mitt hjärta och Ewa min soulmate! Ni är bäst tjejer! Som tur är träffar jag de 2 snart också! Skulle kunna göra en hur lång lista som helst över alla jag saknar, det bara ploppar upp namn i mitt huvud bara jag tänker på ordet saknad! Haha :) Men smell you later !

Maddis, jag och morfar :) Sen mamma ligger och solar och mormor fotar :)
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback