Nails

Hade en underbar kväll igår med mina finaste älsklingar, och idag har jag fixat busskort tränat och städat :) Duktig ! Var ju tvungen att skaffa busskort nu, har inte haft ett på hela sommaren? Eftersom att imorn blire ung, och behöver ju busskort nu, kommer vara ute mycket. Fiesta och lite annat ;) Är SKIT praty sugen och vill bara ut nu nu nu ! Så imorn drar allt igår och äntligen får jag släppa på sommar nerverna ! Åh HÄRLIGT :D kommer traffa massor av folk och vi kommer dra runt, Kommer dock kanske inte vara just i Kungsan varje dag så det är bara att slå en pling på mobilen eller skicka ett mess om ni vill träffas ! Nog om det :)

Men nu över till det jag ska visa er :) Mina nuvarande naglar ! Tog inte så lång tid och ska bättra på dom ikväll igen, gjorde dom förra veckan någon gång och nu visar jag er :) Har även börjat tjäna pengar på att måla naglar! Toppen :D Så har samlat in typ 200 spen bara på att måla lite naglar, med blommor och grejs ! Bra sett att få in pengar på ;) MeMen lovade er förut att jag skulle ladda upp en bild på min "nagellacks hylla" Med nästan alla mina nagelack på! Dock får inte alla plats, men men ;) här kommer bilder !



Passar på att visa min nya klocka :)

Nagelacken :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback