Oups..

Ska  upp typ 5 imorn för att packa handväskan och packa in allt i bilen och äta frulle.. Och jag har fortfarande inte somnat, håller på att fixa spellistor och musik till resan imorn.. eller idag fakstiskt, klockan är ju fan 1... :P Hade tänkt att gå upp typ 5 och springa imorn men tror inte att det blir så, Tränade faktiskt idag eller igår vet inet vad jag ska säga ? Men på fredagen iaf :) Men är snart klar och då ska jag säga Goodbye till Pontus som jag snackar med atm på skype och sen blire att SOMNA ! Det kanske dyker upp ett inlägg imorn men inga fler resten av veckan im so sorry, Om jag inte lyckas fixa internett där borta, dont know yet! Vi hoppas på det bästa !

♥ DJ BL3ND IN MY ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback