Sjuk

Sorry för igår blev kvar hos hanna längre än jag väntat mig :) Men vi hade det mysigt men idag.... oj oj oj vad jag låter? Låter som en häxa som är riktigt bakis eller något ? Hostan är ännu värre en rösten och hela halsen kliar och det kliar till och med vid öronen och näsan rinner..Är JÄTTE förkyld och inget blev bättre av att jag var tvungen att springa i ÖS regn när jag skulle hem... Suck :( ibland är livet inte så lätt som man vill att det ska vara ! Är också lite små ledsen för lite saker egentligen inget jag borde vara ledsen för, för det är en sån liten sak. Men ibland är man mer sårbar och känslig och så är jag just nu så om någon nu vill göra mig riktigt ledsen så är det rätt tillfälle nu om man säger så. :( :P Så nu blire soffan i min stora rosa one piece, te och Vecko Revyn som tur va damp ner i brev lådan imorse. Sen blire även Top model på tvn.. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback