Första lediga dagen

Igår va första dagen på Mitt kommande Jul lov. Klart som satan att man bokade hela dagen! haha, först då åkte jag och Limpan till Oliver som bor i Bergshamra vid 11-12 tiden. Vi tittade somsagt på 3 obehagliga skräckfilmer och jag och linn och jag var inte hemma förns typ halv 8. Då åt vi hemma hos mig innan vi båda tog en lång dusch och sedan fixade vi oss. Vid 22.00 tiden kom Lisa och Parisa hem till mig (mina änglar) :D Och vi myste lite dunka musik och packade det sista innan vi drog över till Martin, Där tittade vi på skräckfilmen "Mirrors" som mest var obehaglig. Tur att man hade Linus och linn vid sin sida :$ höll hårt i bådas händer och låg ihopkuren på Linus bröst.. haha :) Sen vid 24.00 tiden drog Lisa och Parisa hem, och vi andra stannade då såklart och fixade ihop täcken och sovgrejer innan vi la oss till sängs och började tjaffsa om vart alla skulle sova. Det slutade med att vi alla låg i en taight klump i soffan, Haha! Hade iaf skit mys med ***** och sedan när alla hade somnat tillslut vid typ 2 tiden kunde inte jag och Martin sova, så vi lade oss bredvid varandra och snackade och killade varandra på ryggen tillsklockan var 5, då vi båda somnade.  haha, mys va det!

Sen vaknade vi vid 8 för att linn skulle dra då, men jag bestämde mig för att stanna kvar för att sova ut. Men kunde inte somna om efter att min ängel hade gått... så jag stannade helt enkelt uppe med Martin som inte heller kunde sova! haha :) Vi pratade och tillslut tittade vi på en andra skräckfilm innan tills Linus vaknade vid 12 tiden.. Vi myste tsm ett tag innan vi gick upp och åt frulle och sedan ner i säng och myste lite till osv osv. Kom hem vid 3 tiden och tog en lång skön dusch innan jul städandet började!

Bjuder på lite bilder från igår, julbilderna kommer senare.. inatt antagligen. Puss



Shopping på Lidl..



Faties..


haha dog när jag såg den här! Åh olivers pepparkaks hus !
Martin bröt min lill fingernagel i ett kuddkrig..
^
Outfit- blåa jeans med Parisas svarta topp!

facelook igår innan vi gick till martin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback