Hej Vinterland!

Åh håller tummarna varje minut för att snön ska stanna kvar! Det MÅSTE vara sn på jul, annars är det inte en riktig jul juh... Hoppas verkligen! Mitt batteri på datan kommer snart att dö så inlägget blir kort ikväll :) Idag har jag ätit tränat och planerat, kul liv! haha. ska eventuelt träffa Oliver imorn men får se hur det blir och om jag orkar pallra mig in till stan i det här vädret, vi får se om det är snö storm eller ej helt enkelt! sen kommer våran nya super fina hörn soffa imorn! daaaaah, spännande! hoppas den är så fin som vi har tänkt oss! stor är den iallafall, och äntligen ryker våra gamla fula vita soffor! ut med det gamla och in med det nya! behövdes verkligen, och toppen bra såhär till jul. då man bara vill krypa ihop i en mysig soffa med en mysig filt!
Kanske känner för att helt ekelt dra hem och prov sitta soffan! är mer spänd och 
exalterad än mamma som har köpt den! haha :O)
 Pussen

Nattiiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback