human centipede II

Vi kom hem från Oliver vid typ 7 tiden, dö hungriga och trötta och jag var Spy färdig! Usch har inte mått så dåligt på länge, vet inte om det var pga att jag inte hade ätit något innan, allt godis eller filmen. Gissar på filmen.. för mådde inte ett dugg dåligt innan vi satte på den. Human centipede II Den äckligaste filmen jag någonsin har sett. Den var inte läskig någon stans och inte heller särskillt bra, bara enormt jävla äcklig och fruktansvärd! Obehaglig var den! Mår illa bara jag tänker på den.. Usch, SE INTE ! Vi såg även 2 andra filmer. Apollo 18 och Paranormenal Activity II Tokyo Night. Apollo 18 var mer en Thriller, enomt spännande och skit bra och läskig ! Den (precis som human centipede) är banlyst i sverige. Mer för att den är nedtryckande mot USA skulle jag tro, inte för att den är för läskig eller äcklig. Halvt sevärd. Sedan har vi Paranormenal Activity II Tokyo Night, sjukt läskig! Det är som en vanlig Paranormenal Activity fast den utspelas i japan, de pratar då Japanska också. Jag vill oxå säga att Lisa är grym. Den var så nycket läskigare än alla andra Paranormenal Filmerna! Helt otroligt jävla läskig och bra !

vi ska alldeles snart dra över till mackan, lisa linn och parisa är redan här. Sover hos linn eller martin ikväll, vi får se hur det blir, imorn blir det julbak! puss



Kommentarer
Postat av: Linnea

fin blogg!

2011-12-22 @ 22:42:10
URL: http://liinnejah.myshowroom.se
Postat av: Felicia

Imorgon tar tävlingen slut om en IPHONE 4S! Passa på innan det är försent! :)



http://fotokobran.se/2011/december/tavling-iphone-4s.html#comment

2011-12-23 @ 18:11:29
URL: http://Fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback