Jobb idag

Yes Alex sov hemma hos mig med Limpan inatt.. mys :) vi tittade på en skit bra film som handlade om mörker och skuggor och grejer! jääätte läskig! ska tippsa er om den sen ! Kom precis hem med Limpan ifrån att ha jobbat ,skit bra jobb vi hade super kul och känade 100 kronor timmen ! så vi jobbade från 11-4 skit bra! 500 spen extra till Julklappisar :) Fick en komentar om jag hade köpt några julklappar än och jag svarar.. Njaaa inte direkt. Jag har till lillesyrran, mormor och morfar men resten är jobbigt.. FAST! jag och Fillus ska iväg nästa lördag och shoppa julklappar hela dan! kanske hittat något snyggt till mig också ? Tihihi ! Ska fortsätta med mina naglar, uppdaterar er om dom sedan ! jag är stolt :D PUSS !

Det vi gjorde va att lägga ner en present och ett litet julkort iett kuvär. Det var det ända, vi fick gratis mat och godis och vi fick snacka så mycket vi ville, super Bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback