Lov

Gud äntligen är det lov.. jag är så jävla trött. så trött att jag inte ens orkade ha Martin här ikväll, haha! Stannade kvar en stund i skolan med alla underbara människor och myste och snackade lite, och sen tog jag farväl och drog ut till mamma som skjussade hem mig :) Ser ju inte nuttarna innan 2012! Olycksåret.. Fast inget år kan vara värre en vad det här året har varit! tur att det snart är över :)

Just nu sitter jag och pratar skype och messar med Linus sötnosen. Vi planerar morgondagen. Har hela dagen planerad och dt viktigaste är ju att jag FÅR SOVA LÄNGE! Ska nog tom lägga mig tidigt ikväll så jag riktigt får den sömn jag behöver innan limpan och jag drar till oliver vid 11. Där ska vi bara mysa! Ff och grejs, sedan drar vi väll hem någongång och sen är kvällen planerad hos martino med Linn lisa parisa och flera :) Härligt härligt! Allt brukar ju hända hos mig ( Nattas place after 11 ) Men imorn blir det martins place, bor ju där delvis också!
förra vintern !


Kommentarer
Postat av: Petra

Fan vad snygg jacka! Vart har du köpt den? :)

2011-12-22 @ 18:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback