Så mycket

Haha hemlisen i fredags eller "överasskningen" var då en tjejmiddag för Elsis ! Vi hade då planerat och bestämt allt redan innan hon fyllde att vi skulle ha det hära på fredag då för henne, vi handlade all mat och grejer som gick på 600 spen i torsdags. haha vi hade så kul den dagen! Sen då i fredags drog jag och Linn hem hit efterskolan och fixade oss och packade innan vi blev skjussade till Emelie där allt var, sen kom Siri och vi började vi fixa maten och grejja innan Ida kom och sedan Amanda och Josse! Jätte härligt att träffa Pandan, sjukt längesen vi träffades! Sen kom Elsa och Issa som hade fått i uppdrag att underhålla Elsa hela dagen innan det var dags att dra till Emelie Hon blev jätte glad och allt blev precis så som vi hade tänkt! Vi pratade om gamla minnen och guud ! haha underbart ! Snuttan förtjänade allt! :)

Vi sov iallafall där och på morgonen blev jag och Limpan hämtade och skjussade hem, då vi fixade oss och sedan bar det av med bussen mot Kista med Filippis för att köpa julklappar tillsammans! Linn drog ganska tidigt men jag och Filippa fortsätte ända till 7 tiden och jag hann köpa alla julklappar och tom grejer till mig själv! lite kosmetik :) Hann tom klippa mig! Vi drog då till Zax och mötte mamma där och sedan klippte dom mina toppar och det mesta som var slitet! behövde VERKLIGEN det! usch va mitt går va fult och slitet innan! känner mig sjukt fräsch nu och  mitt hår är super lent! det känns sjukt kort men det var lugnt värt det! nu kan mitt hår växa igen! :D
Men sen på kvällen drog vi hem, jag åt lite middag innan Martin och Linus kom hem till mig och vi började mysa och så kom Paris! Vi tittade på 4 skräckfilmer och myste gaaaalet! så härligt va det, och fan va kul vi hade det! @Natts place efter 11, säger jag bara ! haha ;) tror vi ska träffas på torsdag kväll igen, mys !

Och idag har jag varit hos mormor och morfar hela dagen och jul myst med maddis, med pepparkaks hus, pepparkaks bak och middag! Härligt, det är ju trots allt fjärde advent idag! Om 6 dagar är det jul människor....
PUSS :D


Vi tog ett litet stopp på pressbyrån när vi skulle hem, en av Cubus påsen är filippas. resten är mitt! haha :)

Ett tag tröttnade vi i Gallerian så vi köpte After Eight på Ö&B


Kommentarer
Postat av: Amanda

Detsamma natta, verkligen! :D

2011-12-19 @ 08:40:12
URL: http://mestamanda.blogg.se/
Postat av: Nathalie♥

Det var hur mysigt som helst ! :)

2011-12-21 @ 16:51:42
URL: http://nathaliele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback