Stan

Gårdagen var verkligen mysig och det kändes riktigt att vi hade lov! Dock köpte jag inte alls mycket saker utan bara 1 skjorta, 1ring, ett par örhängen, ett nytt puder och en jätte fin present åt Älsklingen ! hoppas han blir glad :D Kvällen var också super mysig och vi tittade på filmerna, strangers, hostel och Paul. Älskar filmen Paul, ska skriva lite mer om den senare.

Snart bär det då av till stan med mamma, ska köpa lite grejer och lämna tillbaka mina underbara Pumps :( det tar verkligen emot! men jag måste, kanske kan jag hitta ett par snygga kilklackar på rean? hoppas! Sen blir det nog lite present shopping och smink! fick ett presentkort på Kicks för 400:- Måste spendera! haha! Love to you all!
 
Vad som dunkar i mina öron just nu ! Öron godis !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback