Vällingby

Idag kom jag på att det var år sen man va i vällingby ? Herre gud, det var ju på fjortis tiderna som man gick dit och typ handlade på "glitter" och bodde på donken utan att ens äta något? haha ! jaaa.. någon gång måste man ju ha gjort det.

Men men, slutade vid tre idag och stannade med Parisa och Lisa i skolan ett tag, sedan drog vi iväg till vällingby med William, Wedeb och Hugo. William skulle nämligen klippa sig ! Nutteee! Så vi henkade till salongen och väntade ett tills han var klar, good times :) Sedan drog vi alla upp till Vällingby och satte oss på donken ? haha suck. Sedan drog vi till H&M för att köpa Chinos till Hugo! haha :D Men vid halv 5 tog jag bussen hem med Wedeb och stödde på en gammal kärlek på buss-stationen..  Piiinsamt !! Men det gick bra och nu sitter jag hemma i mina mjukis och funderar på att ha på mig det imorgon? så fel är det väll inte att ha mjukis i skolan? Speciellt inte en fredag!? eller ? Ska iallafall ha mjukis tröja på mig!

Atm håller jag också på att bestämma lite eftermiddags planer med Parisa, Martin och Alex och sen ska jag och limpan planera lördagen. Men det kommer :) Sedan får ni inte glömma att Elsa fyller 14 på lördag! Grattaa!
ska plugga nu! Pusseeen





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback