Hannas place!

Sitter hos hanna just nu och myser. Har haft en reltivt bra dag i skolan så det är på bättrings vägen :) Det gillar vi. Efter skolan drog jag hem till mig med älsklingen Julia så både hon och jag fick prata ut. Det var skit skönt och jag älskar henne. Vi  tittade även på lite film och myste :) Kom precis hem till Hanna och vi ska ha en myskväll och prata lite och sånt, nice! Btw.  Ska vi Fixa en ny header till mig! och rusta upp bloggen lite vad tycker ni om det? Haha ha en mysig fredag så kanske vi hörs senare ! Pussar

 


Kommentarer
Postat av: Hannah

Älskar dig nathalie ! :) <3

2011-02-18 @ 19:29:31
URL: http://itshannahl.blogg.se/
Postat av: moath

Hej! Jag har en tävling på min blogg där du har chansen att vinna ett valfritt smycke. Var gärna med och tävla! Sista chansen att anmäla sig idag. :)

Postat av: powntus

ÄLSKAR DIG :O OMG SÅ JÄVLA SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT

2011-02-18 @ 21:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback