Nya skor !

Japp då har man nya skor igen då ^^ Fick dom jag alltid velat ha :) Är jätte glad, annars då? Tränade i morse och har VÄRSTA träningsvärken, SKönt! Imorn blire träning igen skulle jag tro om jag inte gör något med Linn ;) Kanske ska lyxa till det efter som det är ALLA HJÄRTANS DAG :) imorn! Om jag tänker efter nu åker vi nog in till stan och tar en fika eller myser hemma kanske bakar något? Ska snacka med alla :) btw. jag har inga lektioner imorn ! *lycklig* + att jag egentligen slutar 14.15 imorn men kommer sluta tidigare för att det just är en speciell dag :) Det gillar vi ! Men ska lägga in en  bild på skorna och på ett jätte stort blåbär jag åt igår Haha Random eller vad? ;) PUSSAR

 


Kommentarer
Postat av: AMANDA <3

Såna som jag har :P

2011-02-13 @ 19:25:31
URL: http://mestamanda.blogg.se/
Postat av: Tili

Var det som ett svenskt blåbär eller mer som de amerikanska? Amerikanska är ofta genomskinliga/vita innuti o inte blå som svenska. Rikigt stort var det iaf.

2011-02-13 @ 21:02:39
URL: http://tili.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback