SNÖ KAOS !

Fy fan! Imorse... jag skulle ta en buss som gick 9.35 hemmifrån och så hade jag fixat klart mig och skulle kolla fb, och då ser jag att alla skriver " Måste gå till skolan bussarna går inte" jag visste ju att det var ett jävla snö oväder ute och blev skit orolig och går in på sl och kollade Och då va ALLA bussar inställda! Jag fick total panik och visste inte vad jag skulle göra så jag ringde mamma och då fick jag GÅ till skolan! I vanliga fall tar det typ 20-25 min men nu när jag gick tog det 45 minuter! Jag hade mjölksyra i benen och snön på trotoarerna var nästan ända upp till knäna! när jag kom till skolan var mina leggins genom blöta av snön som hade smält osv... USCH!

efter skolan så var jag iaf med Jenny Nermina och Hanna vi var här och chillade lite helt enkelt skit mys! ;) Nu har alla dragit och jag ska snart åka till pappsen! Hoppas alla har haft en reltivt bra dag iaf....

 PUSSAR :D
 


Kommentarer
Postat av: L I J N A

allt bra?:)

2011-02-11 @ 19:06:19
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Superdupermegafin blogg har du :)

Kanske har lust att följa varandra via bloglovin? :)

Kram Tess.<3

2011-02-11 @ 20:16:55
Postat av: Nathalie♥

Jaa allt bra här ! :) tack så mkt ! :)

2011-02-11 @ 20:49:03
URL: http://nathaliele.blogg.se/
Postat av: L I J N A

SVAR: jo det är bra:)

2011-02-11 @ 22:33:41
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback