Sportlov- Next !

Har ni tänkt på att det snart är Sportlov Snart ? :) Det är bara den här veckan kvar sen så är det LOV ! Är  det bara jag som tycker att det har gått JÄTTE fort ? :D Ska bli skit skönt att komma bort ett lite tag vara med dom som man älskar osv. Håller ni inte med ? Sen efter det blir det ju Påsklov och som sagt drar jag till INDONESIEN och THIALAND då ;) Haha LÄäääängtar ! Nej men fick springa till bussen med linn imorse för båda var sena... sen resten av dan har väll varit som alla andra :) Men jaja ska iväg och träna kl.7 - 8 eller 9 nån gång på gymmet sen kommer jag Hem :) Men vi hörs senare sötnosar !
Btw. Kom ihåg att jag älskar alla mina läsare ! :D

 


Kommentarer
Postat av: PHOTONERDEN

Saltopeppar.se har grymt snygga solglasögon! Du kan nu vinna ett par valfria solglasögon hos mig. Tävla, du vet aldrig om det är DU som får solglasögonen!



Ursäktar om du inte tycker om "reklam" !

Postat av: Ntherese

hej, tänkte bara föreslå dig att vara med ock tävla i dagens blogg där du har chans att vinna fler läsare till din blogg! allt du behöver göra är att kommentera detta inlägg; http://detjagbrinnerfor.blogg.se/2011/february/dagens-blogg-4.html



kram!:)

2011-02-21 @ 18:45:43
URL: http://detjagbrinnerfor.blogg.se/
Postat av: Emma

Hejsan har du någon fin bild du är lite extra stolt över? (:

Då kanske du har lust att delta i min tävling Veckans Bild? :D

Allt du behöver göra är att gå in på min blogg och följa instruktionerna så kanske du tar hem segern!

Ha det så bra! (:

2011-02-21 @ 20:19:36
URL: http://planetarygo.blogg.se/
Postat av: Oliver

Så vacker <3

2011-02-21 @ 21:47:30
Postat av: Powntus =)

vacker tjäj! <3

2011-02-21 @ 22:43:58
Postat av: Wickediwack :D

Damn she's a sexi bitch, Damn girl <3

2011-02-22 @ 16:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback