Städerskan...

Åh är ganska sur nu imorse var jag jätte sprallig osv och var stressad till Bussen, Ni vet att jag har städerska hemma. Och hon skulle komma idag. Men Mamma hade glömt att påminna mig så jag låste fel lås så hon kunde tydligen itne komma in? Men då blir jag ganska sur att hon inte ringde min mamma så mormor kunde komma över och låsa upp eller något? För då hade det ju varit städat här nu? Men nej nej hon lämna en lapp i dörren så... Nu äre bara att sätta igång och städa Nathalie! Men Först ska jag göra en till sak....
Ska kanske puffa tbx ..... HÖRES SEN PUSSAR! :D



Kommentarer
Postat av: filippa

jag har 78... :S

OJ vad drygt det lät, haha! inte meningen x)

2011-02-25 @ 17:12:31
Postat av: mathilda

fin blogg! =) kram

2011-02-25 @ 18:00:14
URL: http://baratilla.blogg.se/
Postat av: bby

Gissa kändisen och vinn länkning! :D

Postat av: Nathalie♥

Tack alla och haha Filippa ♥

2011-02-27 @ 19:36:31
URL: http://nathaliele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback