GAALET

Är helt slut.. Igår va fan gaalet :) Ska berätta lite mer exakt hur gårdagen var och även dagen idag :) *duktig? ;) Först igår da så mötte jag upp Fehim påvägen till Spånga Station och vi hoppa på en buss där till spånga ip. Snackade massor och sen gick vi av vid spånga ip och gick in i ishallen och träffade Wiktor. Så där satt vi tre och kollade på Kalle som spelade :) Det va fan kul ju ! Aja menefter ett tag kom Linn, Klara och Hanna dit och vi alla tittade. TÄBY VAN MED 3-4 YIPPIE :D  Sen drog jag Fehim baby, Linn, Hanna å Klara hem med bussen och när vi var framme vid mig och linn. Så gick jag och Fehim hem till mig och dom andra till Linn för don skulle ha tjej kväll? Jag hade då FF Mys jag å fehim hade ;) Dunka musik så det hördes till buss-stationen fan! Men sen kom Julia, filippa, filip och oscar till mig med och vi dunka musik och hade kul :) Sen åt vi och så drog vi ut ! Sen vi 10 nån gång gick vi hem till Linn å titta film för dom va där? sen kom jag Fehim och Julia hem till mig vid 12. Mös lite och sen följde vi med fehim till bussen och sen slaggade jag å Julia baby ! Vi webba med typ 15 olika killar ;) Fan va kul vi hade! fast det bleev VÄLDIGT sent.. Men iaf idag drog jag julia och Linn in till stan och träffade olika killar:) Mys ! Shit va långt det här inlägget blev? Hoppas nån orkar läsa för det är det värt! PUSSAR

                                                            


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Vill du tjäna pengar på din blogg. Jag har ett tips där du kan tjäna pengar snabbt och enkelt. Du får 20 kr redan vid registrering. Jag kör på att värva vänner, man får 5 kr för varje person man värvar, så det skulle vara jätte snällt om du blev medlem på min värvningslänk! Jag har dessutom bara vart medlem i någon timme nu och redan tjänat 50 hela spänn, helt otroligt på bara nån timme!:D



http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=24056

Hoppas du blir medlem:)



Tack, kram!



2011-01-10 @ 14:45:50
Postat av: Anonym

Hej! Vill du tjäna pengar på din blogg. Jag har ett tips där du kan tjäna pengar snabbt och enkelt. Du får 20 kr redan vid registrering. Jag kör på att värva vänner, man får 5 kr för varje person man värvar, så det skulle vara jätte snällt om du blev medlem på min värvningslänk! Jag har dessutom bara vart medlem i någon timme nu och redan tjänat 50 hela spänn, helt otroligt på bara nån timme!:D



http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=24056

Hoppas du blir medlem:)



Tack, kram!



2011-01-10 @ 14:45:51
Postat av: felicia

söta bilder :)

2011-01-10 @ 20:14:54
URL: http://fubzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback