Frulle

Satte väcka klockan på halv 10 och drog ut och sprang :) Duktiga mig, springer varje morgon :D  Hahah men blev en god frulle med Frosties! År sen jag åt det! Mamma snodde med dig små kartonger från sitt hotell! Haha ! Men är redan färdig duschad och sitter i min härliga morgonrock och ska snart fixa mig, idag ska jag med min famlij och åka in till stan och träffa de som vi brukar åka till Indonesien med ! ska bli sjukt mys, lite stros på stan kanske lite shopping och en fika? Sen kommer vi dra hem till dom och sova där, vet inte hur länge en för det är en liten "spontan" grej vi gör :P  Efter några dagar kommer dom hit till oss och då bloggar jag som vanligt igen ! :) Bloggar sart igen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback