FY SKAM

FY SKAM Nathalie Linnea Muñoz Erkenmark! Haha förlåt för riktigt seg updatering, önskade att jag inte hade behövt säga det här men jag hade tillgång till dator hela tiden och jag hade kunnat slänga in ett sött inlägg. Men jag orkade inte! Behövde få en liten paus för det förkänar alla! Och när man inte är bloggsugen och det händer massor av annat runt omkring en så är det inte ens roligt att sätta sig framför en dator lixom! Hoppas att alla inte har gått och dött nu? typ torkat eller så! ;) För nu är jag tillbaka! Uppdatering kanske inte alls kommer att vara på topp de här två veckorna framöver eftersom jag kommer resa fram och tillbaka väääldigt mycket! Urö, Skåne, Värmdö OCH Västkusten lixom.... Ni ska få en liten klarare bild över det hela. :D

Redan imorn taggar jag till Linns land med Familjen och ska ha några himelska dagar tillsammans med min Soulmate Linn! ♥ Kommer då hem på torsdag igen och då blire mass-middag med fab people! Sen efter det så flyger jag till Skåne på fredagen och kommer hem på Måndag igen! Då hämtar mamma mig på Flygplatsen och så drar direkt till Värmdö för att bo hos några vänner och ha fest. Haha! Full speckat schema om man säger så! :D MEN det är inet slut än! Vi kommer hem från värmdö nästa torsdag kväll då. Och på fredagen blire STOR packning för att åka till Västkusten i 1 vecka på lördags morgonen! SICK säger jag bara.... Börjar fan få panik, dagarna rinner iväg och allt blir jätte jobbigt! Haha, Men kommer ha en awsome time och jag tror ni söta läsare har ALL förståelse för att updateringen kommer ligga på max 2 inlägg per dag! Men jag kommer försöka till det sista för att ge lite liv i bloggen samtidigt ! Haha! :) Ska upp redan 9 imorn för att åka  till Limpan så ska nog sova nu! sålänge bjuder jag på underbara bilder från helgen och veckan som har  varit! Haar haft det UNDERBART!
pussar!

Maddis med en plast mugg i munnen ^^ SÖT lillesyrra man har!

Fixade nya naglar på ALLA ! :) Bilder kommer sen!

Söta kyra ♥ en av deras hundar

Deras engna super söta Teddy ♥ Min nya baby !

Söta Teddy ÄLSKAR att bli kliad och kelad med! Ser ni hur han ler :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback