HEMMA !

Är hemma nu :D Har varit det i 2 dagar nu ! Förlåt för att jag inte har skrivit tidigare men jag har haft fullt upp ! Kom hem i måndags vid 9 tiden och då blev det att packa upp direkt och sen sova för jag var sjukt trött ! Sen på tisdagen var jag och träffade ***  . :D och när jag kom hem från honom så var jag tvungen att duka, städa fixxa och trixxa för att vi fick gäster igår ! Min 22 åriga brorsa kom hem från New York, (där han bor) och kom till oss på middag tillsammans med hans mamma och en kompis ! ( vi är halv syskon, samma pappa) Och det var sjukt mys ! Har saknat honom suuuper mycket :) Men han åker tillbaka till USA på söndag igen.... :(

Men iaf. Skåne har varit underbart och jag har nog inte skrattat så mycket ! Haha var mys och kul vi hade :D Huset jag och Linn bodde i var een jätte söt sommar stuga och vi bodde tillsammans i ett rum med egen altan och allt ! Var underbart, det ända som fattades var våran darling Hanna ♥ som vi båda saknade suuper mycket :( :) Men iaf, när vi var där nere träffade vi Pontus och hans kompisar också, så två dar kom dom ner till oss och badade och vi hade sjukt mys och skojj! Sen så drog jag och linn till Pontus och träffade flera av hans kompisar och i söndags var jag hos honom själv! :) Underbar familj och underbar by ! :) ÄLSKAR SKÅNE !

btw. Åker hem till Mormor och Morfar ikväll och ska bo där i 10 dar för mamma åker bort till USA på jobb. Men datorn henkar och det ska Bliiiiiii feeeeeeeeeeest med Hannish !

Såklart vare jag som tog nästan alla bilder så därför finns det itne så många på mig själv :(

Älskar dig ♥


Stranden och våra cyklar brevid :D ♥

Linn :D


Mina fötter :)


Jag somnade?

Pontus, linn och Olle påväg till bad bryggan !
Olle, linn och Pontus ♥

Stranden precis utanför Huset, fint va ?
Jag :)


Jag och linn ♥



Olle och linn ? :P

Min sötnos Linn ♥


Haha ? :D


Olle :)

Pontus ! :D


Tobbe (kompis till pontus) och pontus pappa! :D

Pontus hund Ozzy ! SÖTASTE!'
Pontus ena katt  Bamse ! Så jävla söt! Enorm och fluffig och len som ett
gosse djur ! Älskar honom ! :D (bakom står Pontus lillebror) :)


Jag :)


SJälvplockade jordgubbar !




Kommentarer
Postat av: Jenny

Grymt söt katt!! :O ITS SO FLUFFY!! Hahhaa gumman saknar dig otroligt vi måste ses snart!! Lots of kisses and hugs! :*<3

2011-07-07 @ 23:18:25
URL: http://gotevrything.blogg.se/
Postat av: Nathalie♥

haha ja verkligen ! Saknar dig super mycket med, vi får fan hittade ett datum och göra något !!! PUSSAR !

2011-07-08 @ 11:50:56
URL: http://nathaliele.blogg.se/
Postat av: nermina

vem är killen i vit kofta? :D han var grymt snygg! hihihi :S

2011-07-15 @ 20:43:12
URL: http://zahirovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback