Nails.

Har shoppat idag hela dan tills nu ! Med älskade hanna såklart ! :) Vi var i kista och jag har bara handlat dövändigt och riktigt snygga saker ! LOVE IT ! :) sååå glad just nu :) Ska bara packa väskan så drar jag till hanna och så ska vi hyra film och fixxa oss :) Awsome time with my love ! Sen ikväll blire hem till mig med Alex å Jeppe, filmtime mys och musik ! :)  Bloggar senare också !

Nails. Hade btw. tänkt starta en ny kategori på bloggen som heter Nails. Fixxar med mina naglar otroligt mycket just nu och har olika färger varje dag, med blommer och figruer på ! Så tänkte skapa en ny kategori om just det, och hoppas på att kunna ge er inspiration osv ! :)

Mina naglar just nu:


Kommentarer
Postat av: aagnes

fina naglar! :)

2011-07-10 @ 19:14:59
URL: http://anderssonnn.blogg.se/
Postat av: isabell

bra blogg:)

2011-07-10 @ 20:12:12
URL: http://isabellohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback