Presenter!

Efter mycket om och men kom vi hem igår iaf! Planet hade problem med att öppa dörrarna och massor av annat knaas :) Så vi stod och väntade på mamma i typ 1 timma eller så på flygplatsen, och ändå landade det typ 20 min innan det skulle :P Men tillslut kom hon ut och vi åkte hem hit ! Har saaknat min säng och att vara hemma otroligt mycket! Men iaf, då kom vi hem mamma åt lite middag och jag mormor,morfar och maddis fick öppna presenter! Mormor fick några fina märkes toppar ^^ Morfar fick märkes kepsar från LA. Och maddis fick massor av söta saker ! Men jag tror att jag faktiskt fick flest grejer ;) Haha! 2 magtröjor, 1 kofta, 2 linnen och en Abercrombie & Fitch tröja ;) Skulle ha fått flera om jag bara hade sagt till? SUCK! :( Men men, Fick massor av fina nagelack, en uber söt nessesär, nagelacks penna, mascara och eyeliner :D Sen till det bästa! Underkläder från Viktoria Secret! love it! :) Lägger bara upp bilder på de mest "vanliga" trosorna och så. För vill inte lägga upp det som kan uppfattas på något olämpligt sätt ;) Haha ! Man vet aldrig vilka som läser bloggen min, har ju ganska många läsare? Men jaja ! Nu blire jobb i trädgården och ni sötnosar får titta på mina fina kläder ;)

Finns det snyggare kassar? SKULLE INTE TRO DET ! :D
 

Nagelacken hamnar på min "nagelacks hylla". Tro det eller ej jag har en!
Ska fota den och visa! :D Alla nackelack får förståss inte plats där men ^^





Kommentarer
Postat av: KKUNGAMANDA

fin blogg!

2011-07-17 @ 14:07:16
URL: http://kkungenduvet.blogg.se/
Postat av: Anonym

ta på underkläderna fotta och läggut :D

2011-07-17 @ 15:28:15
Postat av: Susanna - living the dream

Massa fint! :D



Allt bra då?

2011-07-17 @ 16:15:34
URL: http://www.miss0.blogg.no
Postat av: Pontus

:) anonyma jag vågar skriva det och säga mitt namn x) chicken

2011-07-17 @ 20:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback