Sommar ♥

Har varit med hanna hela dan idag, skit mysigt var det ! Har saknat min sockertopp som tusan ! :) Någon annan jag också saknar är mamma.... :(  Sitter chattar med henne atm, vi planerar sommaren och OJ va mysigt det kommer bli! Kanske ska upp till sklåne en gång till osv sommarlovet har faktiskt bara börjat! men iaf. Hon är ju på jobbresa i USA och jag bor hos momor och morfar med Maddis medans hon är borta... Har det underbart mysigt här också såklart men börjar redan sakna mitt rum hemma.. Huset, sena kvällar och sånt. men jag saknar Mamma mest ♥ Imorn ska jag ju ha en riktigt underbar myskväll/ dag med Hanna. Vi ska till Kista och shoppa, jag ska handla något på rean kanske, ett par svarta shorts? Ett skärp och sen behöver jag flera berlocker till mitt underbara berlock armband jag fick av min Fina Pontus ♥ :)  Mer om det imorn! Ska upp och hjälpa till lite i köket, blir Tacos till middag! MUMS ! :)


Kärlek ♥


Kommentarer
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Inatt dras en vinnare av veckans blogg så var med du också :D

http://smnmode.blogg.se/2011/july/veckans-blogg.html#comment

2011-07-10 @ 18:26:45
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: Pontus

OMG! =D nästa gång ska den fan va igång ocksÅ!

2011-07-11 @ 01:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback