Svar på komentar

Här kommer några svar på två komentarer som ni har skrivit! PUSSAR :D
Sv: Jag vill börja med att tacka för komplimangen om min blogg! Men återigen, Varför skriver du inte ditt Namn? Haha, en ganska udda fråga va det , Men men! Man har rätt och fråga allt! Visst kan jag det? :P Om någon tar en bild ;)
Btw. Jag vet inte om jag ska ta den här komentaren som ett skämt egentligen, Men tror inte på att mina söta läsare skulle driva så helt enkelt. Skriv namn nästa gång!
KRAM ! :)

Sv: Förlåt men är du efter eller något? Inlägget du komenterade är över ett ÅR gammalt. :D Men haha, jaa jag håller med dig! Fjortis är så ute! Tycker synd om de som inte förstår det, Men... fjortis tiden var nog den bästa tiden i livet! :) Något som också är väldigt omoget är att komentera otrevliga saker utan att skriva namn! Så gör det nästa gång och visa att du inte är så omogen som du verkar! Ha en fortsatt trevlig dag!
KRAM :D

Bild från gårdagen i bilen! :D Fler bilder kommer sen !


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Fin blogg! :)

2011-07-15 @ 14:46:28
URL: http://rebeccaedman.blogg.se/
Postat av: Nathalie♥

Tack desamma!

2011-07-15 @ 15:31:58
URL: http://nathaliele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback