Vaxholm

Yes Box, taggar till Vaxholm nu för mys och bad. SKönt att komma bort lite och rensa tankarna, hände lite saker igår som blev TOOO MUCH om jag säger då :) Haha, mitt liv är fan inte normalt ! Men det blir nog en lunch där och sen så ska vi till en strand.Sen när vi kommer hem så har mormor Lovat mig pankakor, ingen kan göra bättre pankakor än henne! MUMS :) Så det blir en pankaksmiddag ikväll och en skön slapp dag... Atm laddar jag mobilen med TUNG musik för att inte bli helt utråkad på bilresan, Men jag gillar ju att åka bil länge? :D Så np for me ! Visar en snabb bild på dagens outfitt och den nya super söta linnet jag köpta när jag och min saknade Hanna var i Kista för några dagar sen! PUSSAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback