Godmorgon sunshines !

Godmorgon mina Sunshines ! :D hahah lite sent för ett godmorgon eller? Näääh det tycker jag inte, det är sommar lov fan ! :love: Haha  tyvärr så vaknade jag faktiskt inte men jag nu utan jag blev väckt klockan 10.... Suck så jag började röja runt och fixa i mitt nya rum ! Det är sjukt fint och det kommer bli mysigt, se större ut och mycket mer Romantiskt med mycket ljus och fina färger och växter ! Love it :)

Men snart drar jag och linn iväg till Hanna för lite fix fix innan det dras mot Nerminas Place ! Finisen fyllde 14 igår och det ska FIRAS! Skit mys blir det och awsome ! Men ska hoppa in i duschen nu och fixa mig, Kommer hem vid 1 i natt kanske och ska sova hos Linn då så vi höres nog imorgon! PUSSAR

 INGET SMINK ! :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback