Ja det är sant.

Okej, förlåt mig bloggen behövde en paus ett tag ♥ Många har frågat och vill prata med mig om att jag är singel igen och frågar om det är sant. och Ja, det är sant. Det som hände var sjukt tråkigt Men vi gjorde slut av privata själ. Och eftersom jag har rätt många läsare och en del av dom är såklart folk som inte tycker om mig och folk jag inte kan lita på. Och i och med det så tar jag inte upp varför :( Men jag uppskattar verkligen alla som ställer upp och finns! Mina närmaste Tjejer ♥ och alla fina killar och nära kill kompisar ♥
Det värmer verkligen ♥


Men i det tråkiga så var jag iaf På Ängby badet idag :D haha i regnet!  Jag och linn åkte vid 1 tiden till Vällingby och mötte Jenny där och sen åkte vi 3 till Ängbyplan och gick därifrån till badet ! :D vi lade oss på bryggan där och solade, badade och hade skit mys ! Blev en del snackande och sånt. Skönt! Då kom ett moppe gäng med typ 7 killar och satte sig precis brevid oss ? haha så vi gick och satte oss längst ute på bryggan och när vi gick förbi dom vissla dom ? haha ! :D Det är sommar nu fan... Men då passade jag på att springa och möta Wiktor och Julia som skulle vara med oss där, och när vi var påväg tillbaka började det och spö regna! Så då kom jenny och linn springande med våra saker och så satte vi oss på en stängd uteservering och myste tills det slutade å regna. då sprang vi till tunnelbanan och åkte till Vällingby och köpte chips och godis och drog hem tilll linn blöta som vi va! och värmde oss med varandra i soffan och tittade film! Mysigt :) Här kommer lite bilder från dagen :



Kommentarer
Postat av: Hanna Dagergren ♥

Älskar dig och ställer upp i väder & vind ♥♥♥♥♥

2011-06-16 @ 21:19:50
URL: http://itshannah.blogg.se/
Postat av: Isabell

Sv: Tack detsamma! :D



Jo det är kanon, hur äre själv? :D

2011-06-16 @ 21:27:33
URL: http://isabellhedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback