Mysdagar ♥

Den här helgen har faktiskt varit underbar och det var typ ett smakprov på sommarlovet? ;) Isånnafall så blire super! 2 Långa underbara dagar med min fina ♥ Hanna ♥ :) Sen bara en lugn dag med zoo och fina djur med min fina familj ♥ det är skit skönt att bara få vara, mysa utan smink med familjen och asså bara va. Älskar det! Sen en underbar avslutning med slaggning med barndomsvännerna Filippa ♥ och Linn ♥ . Det blev en lyckad kväll igår. Linn kom över vid 4 och vi drog till Spånga för att träffa Alex ♥  och den drog vi alla till Folkan och hyrde film och drog hem till mig och fixade madrasser och mys platser. Sen kom Filippa och vi drog och köpte pizza som vi senare åt på min altan :) MYS! efter det kom alla: Martin ♥ Alex, Jesper, Oliver ♥ och Oskar ♥ Vi hade det skit mys och tittade på Big brother finalen och skräck! Mys vare :) Men idag blev det städning och en tripp till vällingby för mini shopping :) Köpte en jätte fin gul tröja! Love starka färger mot brun hy på sommaren ♥ Efter vällingby drog jag hanna och linn hem till linn för att reda ut lite saker och tog ett snack. Fuck alla som hela tiden ska skylla på mig för att det är den enklaste utvägen..

PANKAKS OLYCKAN MED HANNA I TORSDAGS- Bilder ♥

Min fina hanna ♥

Vad ska man säga? Smarta brudar...


Yummie! Pankisar ♥

Super fin bild på hanna i praken när vi slagga tsm :D

♥ Gungan ♥


Kommentarer
Postat av: mysan

Tjenare tjejen hur är det med dej? :)

kram

2011-06-06 @ 22:15:32
URL: http://myedenvad.blogg.se/
Postat av: Nathalie♥

Jo dt funkar väll sj då?

2011-06-06 @ 22:37:16
URL: http://nathaliele.blogg.se/
Postat av: Amelia

Svar: tack så mkt! Det är fint med mig. Hur är det själv?

2011-06-06 @ 22:38:36
URL: http://ammelias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback