NO SCHOOL!

YES! Äntligen har vi ingen jävla skola. Spånga gymnasium/grundskola suger och lärarna mobbar och är hel knäppa. USCH! Mamma åkte till spanien idag så jag Ska sova hos hanna inatt :) Ska bli super mys: vi skulle åkt till kaanan och grillat ikväll men Nermina och Jenny skulle göra något annat så det blir ingen Grillning :( Men Wiktor är påväg hit och jag är nyfixad och klar. Medans han är här ska jag packa mina saker jag ska ta med mig till Hanna och mormor. ( ska bo hos mormor och morfar medans mamma är borta ) Ska bli super skönt att få komma bort från allt och bara mya med dom man älskar mest och inget är lixom "bestämt".  Älskar sånna helger ! :D Åker till hanna vid halv 4 kanske och då bestämmer vi vad vi ska göra beroende på vädret. Men tror att om det är mulet så ska vi handla saker till kvällen och sen mysa och bara vara. Kanske göra våra underbara pankakor!? Weeeeey :) PUSSEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback