Segling !

efter jag skrev inlägget igår fixade jag mig och sen blev det tandläkarn, INGA hål ! :D super glad ! Men efter det drog vi till Kista för lite shopping och maddis skulle klippa sig, hon blev super fin! Jag skulle också ha gjrot det egentligen men jag vågade int :$ mitt hår är ganska långt nu och jag tycker om det... så, en annan gång ! Men shoppade lite saker på rean och tittade på skor. men hittade inga :(

Imorn kommer jag iaf åka ut familjen och filippas familj och segla över midsommar, kommer hem på söndag igen :) så imorn blir det tidig uppgång för att jag ska hämta mitt id kort i Vällingby och titta på kanske några skor morfars hus där ute som inte har någon data uppkoppling eller så. så det blir inte något bloggande på en vecka ! Är där en hel vecka + flyger dit och hem. Men fixxar några tidsinställda inlägg innan jag åker. gör det även nu när jag är borta på båten för jag har inget internett där heller ! haha ;) Vad ska ni göra på midsommar ?
PUSSAR !

En skit snygg väska från SALT ! visar den när den är packad till skåne !


Kommentarer
Postat av: Carl-Philip

Galet fin blogg. Jag driver själv en gayblogg och tycker du ska kolla in den. Kommentera om du tycker jag borde ändra på något :)

2011-06-23 @ 05:18:16
URL: http://callefille.se
Postat av: aisha



hej sötnos! rösta på min klänning :D gå in på min blogg och sen tryck på den länken som finns där ! & när du är inne på sidan, skriv då mitt namn: Rovia längst upp till vänster i den rutan där man kan säka. Tack så jätte mycket !



och det skulle vara jätte snällt om du kunde länka min klänning på din blogg/logg också, tack sötnos!



& som tack får ni en länkning

2011-06-23 @ 12:53:02
URL: http://brunettaisha.blogg.se/
Postat av: Linn

mormor och morfar*

2011-06-26 @ 17:03:59
URL: http://linnsdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback