SOMMAR !

Sitter med familjen i soffan och tittar på Talang Finalen som vi har pausat så berätta inte vem som vinner! ;) Fördelen med att ha pausat är att man slipper all skit reklam, bara att spola förbi juh! :D Men bjuder på massor av sommriga bilder från Kaanan myset då vi solade och badade med Alex, martin och 2 andra snubbar :) MYS ! Idag så låg jag och hanna och linn på min gräsmatta efter skolavslutningen och solade på filtar med kuddar! underbart :) Nu är sommaren här ! (Och eftersom jag folk har sagt till mig och klagat över att folk inte vet vilka jag snackar om när jag skriver Alex bara så ska jag bli tydligare ) Sen kom Martin och Alex Minholm över och vi myste i gräset och på studsmattan med hög sköön musik ! det är sommar det! imorn blire fest på altanen ;) PUSSAR

KAANAN:







Idag:
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: sofia

Fin blogg:)



Kolla gärna in min och kommentera gärna så kommenterar jag tillbaka:) Få även chansen att bli veckans/dagens blogg:) Skriva jag vill vara med att få chansen att bli veckans/dagens blogg:)



Ha en super duper bra kväll:)

2011-06-10 @ 21:30:04
URL: http://soffiia.myshowroom.se
Postat av: isabella

fina bilder! :)

2011-06-12 @ 19:32:34
URL: http://www.isabellalovisa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback