Indonesien- soon !

Japp :D Ni vet att jag tjatar typ 24 att jag ska till indonesien? Nu drar jag snart ! Det är exakt 4 veckor kvar nu. Och dom veckorna kommer gå sjuuukt fort ! :D Det är bara 4 helger kvar alltså, hihihi ! Jag är så pirrig så det är inte sant åt det.. :D Men ska berätta lite om det eftersom så många frågar hur det kommer va hur många dagar jag kommer va där osv. Jag tror att jag kommer vara borta 2 veckor och 3 dar. Såklart så passar min moster på att bo här då ^^ Men iaf..

Den 13 april åker vi då till Bali, en stor ö som ligger i indonesien. Där ska vi ta oss till en liten by som heter Ubud. Det är en väldigt söt by med ett litet centrum, många små shopping ställen och massor av resturanger! Hotellet vi ska bo på där heter Uma Ubud och är ett jätte sött hotell som jag såklart kommer visa bilder på. Vi kommer va i Ubud i 2 dagar, och där kommer det bli mycket shopping ! Så när vi har sovit 2 nätter där så på morgonen åker vi till Då min Paradis Ö Trawangan ♥ Där ska vi bo 12 nätter, det är ett helt underbart ställe där man bara dyker, festar och solar på. Man har ingen koll alls nästan på vad det är för dag tid eller så :) Jätte mysigt verkligen, Men jag kommer ha tillgång till Dator och internett där eftersom vi tar våran lilla laptop med oss på resan. Men efter att vi har njutit på ön så kommer vi Åka till Thailand, Bankok. Där ska vi bo på Hilton hotel Med pool på taket och vi bor även på 64de våningen :D Tyvärr kommer vi dit sent så då är det bara att äta middag på något lyxställe och sen dagen därpå Fyller jag år :D Då ska vi fira min födelsedag med manikyr, massage, shopping , bad och på kvällen ska vi äta på vårat hotell som ska ha fantastisk mat och enormt mycket också ! Sen så slutar vi med en drink på sirocco. En as cool bar på ett annat hotel på 67de våningen eller något sånt ! Då har man ju utsikt över hela bankok + att baren ligger lite utanför en resturang på en platta som går ut rakt ut i luften ! baren har även staket av glas !  Så man kommer stå lixom mitt ute i luften ! Kommer få svindel eller något ! :O
Men här har ni massor av bilder
Ubud:


Trawangan:
Bilden har jag själv tagit sist jag var där med min mobil ! :D
den är helt ofixad såklart !

Bankok:



Sirocco Baren:


 

Underbart!


Kommentarer
Postat av: powntus

Du får inte =(((!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! älskar dig

2011-03-16 @ 17:38:45
Postat av: Nathalie♥

Men jag kommer ! :D :D ÄLskar dig med <3

2011-03-16 @ 20:36:54
URL: http://nathaliele.blogg.se/
Postat av: Nathalie♥

Men jag kommer ! :D :D ÄLskar dig med <3

2011-03-16 @ 20:47:24
URL: http://nathaliele.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Sv:

Tack så mycket fina du!!:) Det värmer verkligen!! :D

Det är bra med mig. Hur är det själv? :)



Många Kramar

2011-03-17 @ 06:45:45
URL: http://alltomrebecka.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Sv:

Härligt vännen!! :)



Hoppas du får en bra dag, kram

2011-03-17 @ 08:18:45
URL: http://alltomrebecka.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilka ska du åka dit med?

2011-03-22 @ 21:52:04
Postat av: Nathalie

Jag åker dit med min mamma lillasyster, + 3 familjer till :)

2011-03-23 @ 16:57:07
URL: http://nathaliele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback