Ny Kategori!

Hej hej bloggen :) Kom precis hem slutade vid 1 idag :D :D Underbart, vårna sista lektion (som var musik) var inställd så vi fick sluta extra tidigt :D Det gillar vi :) Vi skulle haft musik prov på noter och grejer också så det var bara tur att vi slapp det ^^ Men ska snart ut å springa 2 km ungefär.. Gör det varje dag :)

Men nu till min nya kategori :D Funny Pics ! Gör typ 1 inlägg i veckan eller 2 om det . Då kommer jag lägga in 1 bild som då blir dagens funny pic :) Tycker att det här ska bli skit roligt eftersom det är min humor, haha Men ska dra nu PUSSAR



Kommentarer
Postat av: zofie

Svar; Tack! :) jo allt är så bra , själv? :)

2011-03-07 @ 14:35:19
URL: http://vildochgalenn.blogg.se/
Postat av: Powntus =)

ÄLSKAR DIG NATHALIE LINNEA MUNOZ ERKENMARK !

2011-03-07 @ 15:56:22
Postat av: Nathalie♥

Jo allt är bra här :) OCH JAG DIG PONTUS !

2011-03-07 @ 17:29:05
URL: http://nathaliele.blogg.se/
Postat av: Powntus =)

kan du inte hela mitt namn :O?

2011-03-07 @ 20:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback