Romme Next - Packningen

Japp SOm jag har sagt Så imorn drar jag till Romme! :D ska bli huuuur mysigt som helst! Åker dit med dom som jag var med i indonesien med :) Ska verkligen bli toppen och just nu håller jag på att packa allt! Vi ska sova på ett hotell i Borlänge och sen äta lyxig mat imorn kväll :) Det gillas! Laddar med mycket musik just nu så jag kan lyssna på vägen dit :) Det är ju en ganska lång bilfärd dit men TUR ATT JAG GILLAR ATT ÅKA BIL ! Älskar att sitta i bilen när det är mörkt och man vet att man ska göra något super roligt! Men ska forsätta packa nu så hörs vi på söndag igen ! Lägger in bilder på dagens packning

btw. Lägger in några tidsinställda inlägg imorn! PUSSAR

Favvo Bhn och trosorna är med ! :D

Favvo parfymen sminkväskan och smyckerna är också med !


Kommentarer
Postat av: EvaLarsson

Snygg blogg!

2011-03-06 @ 11:12:44
URL: http://evalarsson.blogg.se/
Postat av: Nathalie♥

Tack så mycket !

2011-03-06 @ 12:08:51
URL: http://nathaliele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback