Sko shopping !

Yepp, sitter hemma hos pappa och ska precis hoppa in i duschen och sen sminka mig lite lätt. sen kommer mamma och hämtar oss så ska vi iväg och titta på sommar skor som i även kan ha i indonesien :D Vill jätta gärna ha ett par kilklacks skor med snörning eller utan.. Ganska höga ska dom också va.. Eftersom jag är så himla kort ... :( 160.. Så vill jag ju bli lite längre. Men jag är ädnå glad för min längd eftersom jag kan ha klackskor utan att bli för lång.. Tycker lite synd om tjejer som är jätte långa och som blir typ 185 i högklackat.. Inte så snyggt att va för lång heller ? Det tycker iaf inte jag! Men ska även köpa kanske några ballerina skor och sen ett par tyg skor ! Men efter det drar vi hem jag ska tvätta håret sminka om mig och sen börja fixa maten/ dukningen tills ikväll! :D Som tur är så behöver jag inte städa iaf eftersom våran städerska var hos oss igår! Men puss så länge :)

 


Vill ha ett par i svart eller vitt egentligen men dom här från hm är riktigt fina tycker jag :D

Dom första är lite låga men jätte söta funderar på sånna också, flera skadar ju inte?
men don andra svarta var inge bra på men jag visade dom nu för att ni
skulle se vilken stil jag vill ha :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

svar: nehe du! :)

vad ska du göra i dag då? :)

2011-03-26 @ 11:57:00
URL: http://iidanurminen.blogg.se/
Postat av: arta

Hej!

Ta gärna en titt på min blogg och tävla om en Helena Rubenstein mascara värd 338kr

Lycka till!=)

2011-03-26 @ 18:05:14
URL: http://artabislimi.blogg.se/
Postat av: Milla

Hej, fin blogg du har. :)

allt bra med dig?

2011-03-27 @ 12:24:11
URL: http://millaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback