Älska !

Usch vad jag är trött.... Mina ögonlock åker ihop som på en docka.. Skit jobbigt att vara såhär trött.. :( Ska berätta om våran extremt tråååk dag. Först höll vi på med vårat arbete på tema veckan i typ 2 timmar? Efter det fick vi en timmas lunch och sen vare iväg till en äng nästan vid kista ? Och där skulle vi springa runt 5 km..? + att det var sjukt  varmt, något man egentligen INTE får klaga på men i det här fallet var det inte så skönt. Men det var inte så jobbigt fysiskt eftersom vi gick hela vägen, tog en timme? Jag sprang ju i 40 graders värme på mornarna 7km i indonesien så.. ? :P

Men efter det så tog vi bussen till skolan jag och hanna hämtade våra saker och åkte in till stan för att köpa lite saker. Gissa vem vi stöter på ? DANIEL PARIS ! fan va fin killen är! Gud va glada vi blev! Haha vi var tvugna att stanna och hoppa lite för vi blev så jävla glada! Hur jävla awsome är inte det här lixom ? :D Hahaa gryyymt, och han log och var jätte fin ! Mycket finare än vad jag trodde!
  Kärlek till Daniel♥
 


Kommentarer
Postat av: emma

Sv; TACK! Jorå, det är fint med mej. Sj? :)

2011-05-19 @ 13:34:44
URL: http://emmagylesjo.blogg.se/
Postat av: Nathalie♥

Jo allt är toppen här !

2011-05-19 @ 20:08:03
URL: http://nathaliele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback