Bilder!

Här kommer lite bilder fråån indonesien :) Alla bilder har jag tagit med våran kamera förutom dom jag själv är med på såklart ;) Hajen jag såg fick jag aldrig på bild men jag simmade med sjöldpaddor ( se bilden) och simmade upp med den med ena handen på dens skal, så himla underbart, :D Njut !

Jag innan jag skulle dyka :)


Sköldpadda :) Den ser jätte liten ut men var kanske minst en halv meter bred
Här simmar jag med den. Som sagt en halv meter bred och en meter lång kanske :)


En drak fisk, giftig !


Drak fisk bakifrån :D


Trumpet fisk kanske en meter lång

En till trumpetfisk :D

Små squidisar alltså små bläckfiskar hur många som helst va dom!
En rocka kallad eagle ray Stavning? Inte giftig men en och en halv meter bred mellan ving spetsarna typ
Och dess svans va kanske lika lång :D
En stor puffer, en halv meter lång typ :) 

En stor sjöstjärna som vi tog upp (får man inte göra) kanske var ca 40 cm "benen".
Mamma håller i den :) Brevid är ozan en nära vän därifrån

Den största fisken där var kanske en halv meter stor

Skölpaddsbilder jag tog! Dom här va alla riktigt stora !
 


Kommentarer
Postat av: Vikky&Mathilda

Hej vill du vara med och tävla om "finaste header" hos oss på someordinarygiirls.blogg.se? :) Tävlingen avslutas på fredag och vi väljer ut tre vinnare :) Välkomna



Anmäl dig här :

http://someordinarygiirls.blogg.se/2011/may/tavling-finast-header-d.html

2011-05-10 @ 19:02:10
URL: http://someordinarygiirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback