PARTY feelings!

Kom precis hem från träningen med linn blev 50 min nonstop. men iaf det jag skulle säga va att: Åååååh om det blir fint väder imorn så blire fan party hemma hos mig efterskolan med extremt hög musik!  :D Nathalie goes craZy! Shit vad partysugen man blir det är helt jävla otroligt hur peppad man kan bli av låtar och musikvideos! Hittade verkligen min BABY igår när jag höll på med musikremixer och fixade spellistor till patyn och bara lyssna på. När jag tittade runt så hittade jag den här snubben som är en GUD på att fixa underbara remixar och 10 minuters medlyn (stavning) :P !Såklart så lyssnar jag mest på Techno och disco låtar typ "club songs". Älskar det :D Och kan verkligen inte sitta still när jag lyssnar på den här vill bara till ett strandparty NU NU NU! Var ju på ett i indonesien med lägereld i mitten med fyverkerier och ett sjukt coolt dj bås. Det var typ 11 på kvällen och alla dansade som galna och man fick sig några haff ;) Men det är bara UNDERBART! Läägtar tills sommarn och eftersom jag har blivit mycket mer fitt nu så blir allt TOPPEN !! Pussen :love:

För er som inte gillar långa intron så börja lyssna på 01.00 och sen vidare
Det bästa låten börjar vid 1.47 och går igång typ vid 02.25 ! Ni som har samma musiksmak som jag kommer ÄLSKA det här!
03.45 AWSOME!



Kommentarer
Postat av: dharice

sv: tack, hittade dom på http://weheartit.com/ väldigt rolig sida :D

2011-05-26 @ 18:33:45
URL: http://dharice.blogg.se/
Postat av: linn

tackdu! :D jora allt är super med mig, själv då?:)

2011-05-26 @ 18:54:16
URL: http://linnfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback