Sorry !

Haha förlåt mina finisar för ett sånt grymt dåligt bloggande. Fy på mig själv ! Försöker fortfarande att vända rätt dygnet eftersom jag är så hiiiimla trött men det kanske har gått över till andra sidan nu ? jag kanske har sovit för mycket nu ? haha jag vet inte ! :) Sen har jag hållt på att fixa och trixa med tjejmiddagen jag ska ha imorgon ! Har bjudit mina närmsta tjejer på en tjej middag med övernattning imorgon, sska bli så jääävla kul är taggad och läängtar som fan :D Men ska iväg nu och handla massor av det som vi behöver till mysis kvällen ! :D PUSSAR

Uma ubud: första hotellet vi bodde på, ett jätte fint spa hotell :)


 Vi red och klappade elefanter :D

Trawangan på långt håll ! Det där är den enda och högsta kullen på hela ön !

Ön och "båt hamnen" på nära håll. Titta vattnet !

Vårat hotell eller hotell... dykcentret vi bor på! eftersom vi snorkar och dyker så mycket så är det perfekt och bo där ! och helt underbart är det !

Här bor vi i detta hus:

Våran gång från husen ner till baren och poolen och dyk sakerna
Våra frukost ställen, 2 gasebos ut mot havet ! perfect ! :D

En bild jag tog med min mobil från baren och ut till resturangen och gasebosarna som även ligger
på andra sidan vägen. på höger sida ligger poolen men den ser vi inte :)


2 skölpaddor bilder som jag tog när jag simmade med en fri sköldpadda
när jag snorklade :)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback