Studiedag !

Yes jag har haft studie dag idag :) sköönt! behövde ett break från skolan ! :) Sov hos Hanna igår med limpan, vi hade skit mys och planerade den kommande fredagen ! om det blir som vi har planerat så kommer dagen bli awsome! Tihi ! Idag har vi typ bara suttit hemma hos hannish och myst, vi färgade hennes hår och sedan tittade vi på Vampire diaries resten av dagen. Love it ! Vi diskuterade mest vem som var snyggast och låg på varandra och dregglade över alla snyggingar! baaaah, dör ! tihi :) Blivit min nya favvo förutom JS ! Fortfarande det bästa som finns! :D

Kom nyss hem och sitter framför datan och försöker få tag på min man !? när du ser det här, RING ! behöver dig ! :love:  Men snart blir det mat och sen ska jag plugga, Buhu ! :( behöver det! har massor att göra igentligen! Men okej ska kila iväg nu, älskar er alla ! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback