Cross

Kom precis hem från Pontus crosstävling, va riktigt roligt men svin kallt :( Just nu är han där nere och duschar och sen när han kommer upp igen kanke jag tar en varm skön dusch eller så.. Fryser asset av mig! Men jag fick åka bakom pontus pappa och titta på allt som hände och sen fick jag testa att köra själv :) dock Linus (pontus lillebrors cross) eftersom jag är så kort, eller aa lika lång som honom :) Men det gick faktiskt jätte bra förutom i slutet då jag skulle bromsa och venne vad jag gjorde så crossen typ stegra lite och jag välte och den över mig, haha ! klant säger jag bara ! men igår hade vi en riktig myskväll och efter lite mys nu så ska vi nog till pontus mamma och käka middag ikväll! MYS ! :D Pussar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback