Back on Track

Idag var första dan i skolan på en vecka. Usch det var jobbigt men helt okej! :) hade min hannish bredvid mig hela tiden så :) Allt är ju bra nu, allt är löst och skönt :) Äntligen ! Det känns som man äntligen kan vistas i våran skola utan att folk ska hata en så fort man tar ett steg. Våran skola är ju inte den bästa (ingen nyhet) Men den är helt ok. vi får se vad som händer i framtiden. Tittar just nu på My name is Earl! hihi den är så gullig :)  Men snart ska älsklingen dra (vi snackar skype) och hoppas att mamma kommer hem snart, hon har varit borta i 2 dagar nu och saknar henne enormt! min mamma är ju men bästavän! Så ikväll blir det bara mys med oss två och Med lilla maddis också skulle jag tro om bruttan inte ska till  några vänner :) Men ikväll blir det hemmagjord pizza tror jag! riktigt mys alltså! :) Men nu ska jag planera vidare morgondagen med Paris! Puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback