Söndag

Alla söndagar är låånga. Det ända man vill göra på en söndag är att sova.. Och precis så känner jag nu. För jag vill INTE till skolan imorn. Usch mår illa av tanken. Men jag hade iallafall en jääätte hårlig och på alla sätt mysig kväll igår med Paris Oliver Sebbe Adam och Martin. Underbart gäng :) Vi tittade lite film, myste snackade osv. En skön lördagskväll helt enkelt. Och det var så länge sen jag och Parisa fick vara ensamma tillsammans, så det var härligt :)
Har skit mycke läxor som jag måste göra men orkar inte.. Får väll slingra mig när lärarna frågar imorn.. blääää, aja ska ta mitt te och kila till tvn.. Soffa time!

Lite bilder från gårdagen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback