ute ur duschen-

Sorry, det blev inget bloggande igår tydligen ! herregud -.- va med Filippa efterskolan, skit mysigt! sen sov vi och pt hos mormor. Jätte mysigt! Nu sitter jag i min fotölj och smörjer in mig efter en timmas dusch då jag tvättade håret skrubbade mig och rakade benen ! Va jääte skönt. Tränade nänligen i morse i 1 timma, så det behövdes en rejäl dusch. Och nu ska jag snart börja tvätta håret och vid 4 kommer tjejerna hit, och då ska vi fixa iårdning oss för kvällen ( locka håret, måla naglarna, sminka oss, välja kläder osv. ) Vid 6 kommer olvier hit och så ska vi dra ut och käka innan resten av grabbarna kommer :) Men nu ska jag smörja in mig klart så höres vi sen! hoppas alla kommer få en lika härlig kväll som jag ! :)

utan smink..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback