At hannas Place

Ligger just nu i hannas soffa med henne och Igor :) Hihi, dagen idag var super konstig hade 3 lektioner men började 8 och slutade 2? konstiiigt... borde ha slutat 11 lixom? men nene! Har varit hos hanna ett tag förut idag då vi hade rast och sedan nu. Hanna har börjat blogga på devote, så funderar om jag också ska göra det ? Vad  tycker ni? Måste tänka på saken.. Har ju bloggat här på samma blogg samma domän väldigt länge? Kanske tom för länge? Vi får se, men ska snart bära mig av hemmåt och laga mat tidigt för jag och mamma ska träna vid 7. Vi höres senare :) PUSS

så länge bjuder jag på den här, jag och hanna garvade ihjäl oss för tusende gången när vi såg den här! så jävla  GRYM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback