Dö-


Har precis plattat klart håret efter att ha tvättat det i en lång KALL dusch- haha ! Var riktigt svettig efter träningen idag och det känns som jag kommer ha träningsverk imorn. Skönt! älskar att ha träningsvärk, speciellt i ryggen och benen. Känns så härligt att man vet att man har jobbat hårt och att man får resultat för det! Imorn blir det nog träning direkt efter skolan om inget annat dyker upp. tar med mig träningskläder till skolan och så tar jag en tripp direkt med bussen till gymmet. hihi ! :) Ska sätta mig i soffan och ringa älsklingen och höra hur han mår och äta en apelsin! Och ladda inför morgondagen, hoppas att det inte blir någon riktig skoldag, för då kommer jag dö! hur F*N ska jag kunna ta mig upp halv 7 imorn? Kommer bli ett H******E. Sov lixom till halv 12 imorse... :(
Aja Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback