JAG VAN !

Igen... Haha ! Som vanligt började jag och Älsklingen ett spel igår. Wordfued! Vi slog vad om att den som van skulle få en massage av den andra på obestämd tid! man får altså säga till när man inte vill ha massage längre! Lyyyx :D haha jätte härligt ! och ett stort + är ju att Han är en suuuuuuper bra massör. tihi ! :) Och mitt sista ord var PC och CD för 36 poäng! Njuuter :D 177 mot 425, jag är BÄST !

Iaf kom nyss hem från Limpan, vi fick ta ett stopp där för att jag hade glömt nycklarna hemma så kom inte in. så vi gick hem till henne och åt mellis och nu om en kvart ska vi ta en tripp till gymmet! Skönt :) Men nu måste jag byta om! ska ringa älsklingen också! PUSS :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback