Jersey Shore

Har precis ätit klart och ska lägga mig i soffan med kemi boken i knät och mysa. Älsklingen är även på linjen och allt smink och skit är borta så det är bara och lägga relax mode! Haar skit många läxor men skiter i dom just nu :D Ikväll ska det sovas och njutas och Chillaxas! för somnade redan vid 11 igår för jag var så extremt trött och vaknade av väckaklockan vid 6.30 och det kändes som jag inte hade sovit ett skit ! Asså som att jag typ precis hade somnat och sedan vaknat igen.. ni alla vet vad jag tänker på! Alla har upplevt det någongång, så dagen idag var extremt jobbig! men men :) Imorn har jag lite sovmorgon iaf.. :) glad för det, puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback