Romme Imorn!

Ska precis hoppa in i duschen för att jag svettas! har sprungit runt som en tok i hela huset och packat och fixat och grejjat inför imorn! för vi drar ju till ROMME :D wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie! ska bli super kul :D vi har ju laddat för det här väldigt länge och det ska bli supeeer :D Höhö. Måste även lägga mig tidigt ikväll, hade en massa läxor jag skulle gjort idag men hinner inte med dom.. Fan "/ Skulle tänkt på det lite tidigare? Jaja! Ska upp kvar över 5 imorn lixom, behöver min prinsess sömn, hoppas jag bara kommer kunna sova för ni vet att när man är super taggad inför något typ natten innan ens födelsedag? Då kan man nästan ALDRIG sova för man ligger på spänn lixom, tror ni förstår vad jag menar? Men måste kila nu! lägger in ett snabbt inlägg imorn! puseeeeen


vet att pjuxen sitter på fel skidor osv men såhär ser dom ut!

Pjuxen och skidorna, fortfarande fel

allt nerpackat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback